Tisdag

Har varit en så kul dag =D
Började med sovmorgon, vilket alltid är skönt. Och så fort alla familjemedlemmar givit sig av till jobb och skola så höll jag konsert i vardagsrummet för vår stackars hund. Dansade runt och sjöng som en galning till The Killers och My Chemical Romance. Älskar det och man blir på så bra humör. Sedan vandrade jag ner till skolan, och höll konsert mentalt, med Ebba grön och Mcfly (mp3n) Men försökte behärksa mig.

Väl i skolan började Tillan och jag skära ut tapeter till vårt hus. Vi tog oss en extra lång lunchrast och spelade Zoo Keeper och slog rekord ^^.
Sen, var det svenska, då flummade vi ihop lite bokpresentationer för Lisbet, det gick sådär, men men, lektionen gick snabbt. Sen var det hus-bygge igen, vi tapetserade tre stycken halva rum =)

Vi slutade vid halv tre, vi kör med flextid vi, och gick och fikade på Pelikanen. Sen gick vi mot stationen, krockade med en cyklist som hade bra balans, och Tillan kvävdes nästan av skratt. Sen gick hon till sitt tåg :)

Hämtade Livia på dagis, och gick hem till dem. Vi målade prinsessor och stjärnor, kollade på hennes stensamling och lekte Peter Pan. Hon var tingeling och jag en sjörövare, så fäcktades vi, hon med ett svär doch jag med en rulle presentpapper  xD

Så, nu ska jag vara social med Tillan på msn. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback