Tisdag

Layoutkris här då ja. Min gamla sida blev dissad för den tog för lång tid att ladda, eller något. Så tvingas jag att byta och sen blir den så ful att jag var tvungen att välja denna färg som sticker i ögonen bara för att nu kan de inte bli fulare :) Dessutom bli man blind, säger Ewe, men det är mest hon som läser det jag skriver och det var hon som tvingade mej att byta så, smaka på din egen medicin :) Förlåt till er andra. Emelie hjälp oss?

Så jaha. Veckan har ju varit, hmm, bra hitills. Måndagen började med en grå och rödprickig strumpa och en blå och mörkblårandig på andra foten. Mamma fick panik och sprang och leta upp nya strumpor åt mej på en gång :)
Skolan var okej, men kall. Tillan och jag frös hela dagen. Sen gick ut och höll hårt i varandra för att inte halka. Men hjälper det? Först ramlar jag över en isklump. Sen ramlar Tillan över samma isklump en sekund efter mej och dessutom halkar hon innan hon har hunnit återfå balansen sen isklumpen ^^. Lilla vän.

När jag kom hem sen ringde jag Ving för att få reda på vad resor till Tunisen kunde tänkas  kosta runt den 27 maj. Det fanns inga resor kvar så tidigt. Men Jenny, på ving, vägrade att lägga på, och gav mig istället en grundkurs i hur deras sida funkar. Jag fick även veta att hon bott i Alanya i tre år. Jag tror det var ett betalnummer. Heh.

Pratade iaf med Ewo på kvällen sen och det var helt mysigt =) Pratade gamla minnen, och sånna har vi massor av. Även fast vi bara känt varandra i 3 år. TRE ÅR :D

Wellwell. Kom på idag att mp3 är nog inget för mig. Visst är det underbart att kunna lyssna på musik vart man än är, men jag har så svårt för att lyssna på sånt jag gillar utan att sjunga, eller åtminstone mima, med. Dansa, vifta med armarna som en dirigent och spela luftrummor är ju med ett måste. Alltså, måste jag anstränga mig till det yttersta för att inte uppfattas som en total galning, när jag traskar genom snön på vägen till skolan. Men det kanske är värt det? :p

Det får räcka för idag. Nu vill jag ha tillbaka min fina blogg. Men den är bara ett minne blott, men jag ska lägga upp en bild på den. Den va så fin <3

Jag kanske uppfattas som en total galning här och nu i stället? Vem behöver en mp3 till det. Ojdå.

Massa artister/grupper - Massa låtar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback