Tisdag

Har varit och stulit lite av Ewes sparade citat (igen). Åter igen, varning för manda humor (och ewe såklart).

Vänskap, äktenskap, same shit :)
Ewe: Jag behöver något nytt, vilt, spännande
Jag: Jag då? Ska jag bara vara hemma och ta hand om...om.. Puff!?

Emelie: Ingen ska fan ta hand om mej


Ewe: ..och så sa jag...ni är inte gifta

Emelie: Är vi gifta :S

Jo, innerst inne tror hon hon nog det ^^
Senada: Shit tror Ewe att ja e bimbo?
Jag: Neej, haha
Senada: Men visst trodde hon de först? Innan du sa att jag inte va de.. Innerst inne..
Jag: Jag har aldrig sagt att du inte är de
Senada: Men då tror hon ju de.. ja menar herregud hade jag sett mig "utifrån" hade ja ba: omg bimboooo


 

Ewe: kiss me, pete
Annie: jag försöker ju :O

Jag vet inte :/
Ewe: -kelly vagina osbourne
Jag: Heter hon de? =O
Annie: Vem är kelly vagina? :S


Jag: Är inte de en tant?
Emelie: Meh kvinna som kvinna

och seriös = ko, men dem gillar ju Jossi!
Emelie: Gud =O de va bara sugarplum som va bra igår =|
Emelie: Asså man hörde inte va dom sjöng för de va så kasst ljud =|
Ewe: moo
Emelie: Meh här för jag en seriös konvo
Ewe: Jag är seriös
Ewe: 100% seriousa

Emelie: Ja, för dåligt ljud är ju verkligen så mooo ;O


Elin: Alltså vafan, är det du som kommenterar inlägg med mamma som namn? xD
Ewe: Va nej :O är det inte din mamma då?

Elin: Haha nej.. hon är knappast uppe 4 på morgonen som ena kommentaren var ifrån eller skriver *dansar* som en kommentar


Gärna på latin
Ewe: Jag vill inte tillbaks dit =O jag hänger mej imorrn

Miranda: Förklara för mej med enklare ord


Det borde inte vara några problem

Emelie: Jag vill ha en kappa
Emelie: utan klack


Det är inte bara jag som är utsatt för Ewelina!
jag: Jag är bara irriterad, inte arg
Ewe: HAHAHA, ännu bättre

jag: Kul att det roar dej 

Miranda: Så om du märkte att  jag blev sur på dej skulle du börja skratta o bara " hahaha vad rolig du ser ut"? 

Emelie: Haha gud var inte ens född


Men doktorn säger att båda är farligt ;)

Emelie: 250 kr för att sola? FUCK HELLER
Ewe: ...säger hon som betalade 200 kr för en drink.
Emelie: Meh man blir inte full av solarium.

Diet á la Puff
Emelie: Jag tappar byxorna
Ewe: What's your secret :O
Emelie: Polly

Ja, och den heter även Hubba hubba zoot zoot
Ewe: Å de va längesen jag lyssnade på Bubble Wrap *lyssnar*
Miranda: Heter den så, cancerlåten?


Och jag trodde Tillan var virrig!

Ewe: Men det var längesen
Miranda: Nä inte nu inte
Ewe: va?
Miranda: jojo
Ewe: Vadå inte nu?
Miranda: va, vaddå?
Miranda: heh, vad jiddrar du om?
Ewe: MEN AAHHH, det är du som jiddrar *stryypa*
Miranda: Aha, jo de va de visst


Vantar är 2006

Ewe: Va fan va det där sms:et om
Emelie: Vilket?
Ewe: De där förut..
Ewe: "hahahahahahaha"
Emelie: Hahah men ja va kall om fingrarna o ville skriva nåt

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha bästa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback