Onsdag

Näe inga mer listor. Nu är jag så uttråkad att jag skriver ett riktigt inlägg. Men aldrig att jag sjunker så lågt att jag lägger upp bilder på bilddagboken som Ewe gjorde åt mig. Orkar inte med fler sådana grejer.

Nyårsafton hos Tillan var kul. Tur att fidde var där för ingen av oss andra vågade öppna champagne flaskan. Okej pappa, muserande`(+) rosévin! Senda trodde att jag dog under natten också, det var skoj :D

Snart skola, och jag orkar inte. En hel del kul visserligen, men uääh, jobbigt! Längtar massor till studenten men fruktar den samtidigt för fullt. Egentligen är jag inte 'rädd' för att sluta skolan, jobba under sommaren och sedan flytta utomlands. Jag längtar för fullt. Jag är mer rädd för att det inte blir så. Vet inte varför det inte skulle det men, tänk så får jag/vi inget jobb i dublin/london/whatever :o så att vi måste åka hem igen. Urk. Skulle vara jobbigt..

Igår vad mamma,pappa och jag i ljungby och valde kakel och klinkers till huset. Jag valde typ vitt kakel på väggarna och gråa plattor på golvet till mitt och johans badrum, sen en bord av sånna där små fyrkantiga klinkers bitar.. komme rinte ihåg vad de heter. Iaf , de är i oliga gråa nyanser och vita och så är det silver mönster på dem. Finare än det låter ^^
På fredag ska jag välja tapet till mitt rum, hur ska de gå :/ vet inte ens vilka färger jag vill ha. Kommer sakna min fina vägg här hemma, men hinner inte måla en ny:p Eller..? Det är ju kul men njäe.. det går nog inte i nya rummet..

Ne nu ska jag lyssna på musik (HÖGT) och sjunga! =D

JO, en sak till. JAG VILL TILL LONDON, nästnästa vecka. Omg, jag kan inet andas för jag vill så gärna. Fick sån akut londonlängtan. Tillan och jag kollade runt och hittade flyg för 230 (!!!) kr tur och retur och 800 kr för tre nättre på tre * hotell. 1039 kr för tre nätter i London *gråter frusterat* Hur kan det vara å omöjligt när jag är 18 och dessutom har rååd. Vill ha en egen bil så att man kan ta sig själv till flygplatsen.. Gr=(

Vi (T & jag såklart) åker kanske på sportlovet ist.. men det är så mycket dyrare, och det är länge tills dess, och jag vill dit NU! gah.

Mental Istid - Ebba Grön



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni åka till london på min födelsedag i år igen?? =(

2007-01-03 @ 23:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback