Onsdag 2007

Jag är uttråkad, så tar detta från Ewes blogg. Dock är det bara hon som kommer orka läsa det, om jag känner henne rätt iaf =)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Tog körkort :) åkte utomlands 'själv'

Höll du några nyårslöften? Kommer du ha några inför nästa år?

Har aldrig de, håller de ändåså inte

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nej tyvärr ^^

Vilka länder besökte du?

England, Polen, Tyskland, Danmark

Är det något du saknar 2006 som du vill ha år 2007?
kanske ett liv? fast jag trivs iofs rätt bra som de är

Vilket/vilka datum kommer du alltid minnas år 2006 och varför?

Jag har redan glömt de viktiga datumen. Men vad spelar det för roll så länge minnerna är kvar?

Vad var din största framgång 2006?

Igen, körkortet

Största misstaget?

Hmm... inget jag kommer på, yey!
Bästa köpet?
Min kamera, fast jag fick den.. men jag har inte köpt nått vettigt..

Vad spenderade du mest pengar på under året?

Dvd-er, böcker, parfym (:s)

Gjorde något dig riktigt glad?

Jaa

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2006?

Hatar sånna frågor, som om det går att välja en låt.. finns så mkt bra som jag hittat=)

Var du gladare eller ledsnare iår jämfört med andra år?

gladaree

Vad önskar du att du gjort mer?

Hm.. vart ute i god tid och köp konsertbiljetter? *deppar över tre missade konserter*

Hur många one night stands kammade du hem?

haaaaha

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

näpp

Största musikaliska upptäkten?
*
bläng*

Något du önskade dig och fick?
Enformigt - körkort
Något du önskade dig och inte fick?

såklart ^^

Hur skulle du beskriva din stil 2006?

:S
Vilken kändis var du mest sugen på?

Tom Fletcher men sen så bytte han frisyr och blev för smal =(

Vem saknade du i år?

Det ändras väl hela tiden
De bästa nya människorna du träffade?

Träffade jag nån ny? Troligen :p alla va trevliga!

En värdefull läxa från 2006?

Jag lär mig inga värdefulla läxor

Basics

vad heter du? Amanda

vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? INgen aning

vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Elsa eller nått sånt =/

vilket stjärntecken är du? Jungfru

vilken årgång är du? 88

vart bor du?Värnamo

bott utomlands? Nej, men ska

flyttat antal gånger? två snart tre

vart skulle du vilja bo? london, new york.. dublin fast jag vet inte hur de är där

vilken skolklass? spsa3

vad vill du bli när du blir äldre?vad som hellst som jag är nöjd med=)

Yta

hur lång är du? ~162

hur mycket väger du? Mindre än innan jullovet iaf

hårfärg och frisyr? halvlockigt, mellanblond? ble

ögonfärg? Ganska gröna

mest nöjd med? öronen

minst nöjd med? som om jag kan välja=)

skostorlek? 38-39

glasögon? linser, ibland

har du några piercingar/tatueringar? Näe

Crap

film? Tjenare kungen, Almost Famous, Forest Gump.. hm ska jag fortsätta...

låt? NEJ!

årstid? Sommar

mat/dryck?Hm.. kinamat

djur? Hund skulle jag tro, och marsvin

färg? Röd, svart, blå

parfym? Hypnoze l- anôme

tv-program? vänner, oc, six feet under, sex and the city


ämne i skolan? Kulturhistoria, bild och litteraturvetenskap

sysselsättning? resa, musik/konserter, vänner, datorn?:S

vad använder du just nu för jacka? Svart kappa typ

vad använder du just nu för skor? Svara kängor eller converse

favoritfärg på kläder? vet inte

favoritmaterial på kläder? Bomull

vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Orkar inte.

favoritaffärer?  Åhléns (sthlm) & Gina Tricot

för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika.. vet inte
favoritmärke? Ingen aning, inget tror jag

vad har du för byxstorlek? Dunno

vad har du för tröjstorlek? S/M

vilken färg på tapeterna? Vita och en röd fondvägg med simon&garfunkel målade på <3

vilka färger går rummet i i övrigt? Rött, vitt och björk

favoritmöbel i rummet och varför? Säängen, stor o skön.

vad heter din morfar? Roland

var har du i din jackficka just nu? Ett läppglands, nycklar, reflex, säkert något kvitto och en dansk tio-krona

vad är du beroende av? musik, musik, datorn och musik

vilket land kommer du i från? sverige

vad tror du på? inget

vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristendom

vad köpte du senast? En frukt/yoghurt på donkan, den va för söt.

har du nåt husdjur? En golden retriever

vad bor du i? villa

var bor du om femton år? förhoppningsvis långt här ifrån =) LONDON!

din finaste egenskap? Kanske att jag inte är självisk?

gillar du finland? Varken gillar eller ogillar ^^
är potatis en frukt? nej, en rotfrukt.

färgar du ditt hår regelbundet? Aldrig, för lat.

var du en spicegirlsfanatiker? Ja :o

vilket tandkrämsmärke använder du? Det mamma köper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback