Måndag

Depprimerande utveckling av Londonresan. Det blir inte av. *slår huvudet i bordet* Jag vet inte hur jag ska överleva detta, jag måste härifrån. Nu. Denna stad kväver mig, jag kan inte andas här. Måste inandas annan luft, se ANDRA människor och gå på fel sida av vägen. Åh, ta mig här ifrån.

Och så slumpar Mediaplayer fram A Heart in New York. Jag saknar New York. Jag saknar London. Berlin, Sicilien, Barcelona, Paris, Orlando. Kan jag inte ens få komma till Stockholm?

Jag vet att det bara är några månade kvar av skolan och allt men, jag har ingen energi kvar. Den är helt borta, vart finns den? Jag får inte ens energi av musik. Jag orkar inte ens dansa till alla låtar jag annars inte kan sitta still till. Så, ta mig här i från, för jag kvävs.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Varför blir det inte av? =O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback