Fredag

Bara tre dagar kvar av lovet, det går för snabbt! Har inte gjort allt jag ska ännu, men har i alla fall läst ut boken till litteraturvetenskapen. Men det är bara för att den är bra. Jag borde haft som nyårslöfte att sluta vara lat. Men jag trvis med att vara de=)

Var nere på stan i förmiddags, köpte en klänning på B-young.. 200kr ist för 500, me like. Sedan var familjen och valde tapeter, alla valde utom jag, jag velar mellan fem styckern, kommer aldrig kunna bestämma mig. Jag behöver fler rum!

Tillan kom sen, vi slösade bort mycket tid med att leta London hotell. Visseligen har vi kollat det så mycket och ofta så det känns som vi kan vart enda hotell i London, från inredning till läge till prisklass till om det finns tv på rummet. Men det är kul. Har hittat flera stycken kandidater=) Vi åker troligen på sportlovet, då är det ett år sedan vi var där sist. Synd bara att flyget är mycket dyrare då än det är nästa vecka (v.3). Innebär mindre shopping. Men, who cares? Bara vi kommer dit, ååh.

Vi målade listerna till vårt modellhus också, vita. Men bara innelisterna än så länge, ytterlisterna får vänta. Sen så försökte Tillan hjälpa mig att välka tapeter och det var med hennes hjälp jag fick ner antalet till fem, innan var det betydligt fler.

Ewe är hos Emelie ikväll så ingen är på msn och underhåller mig. Kanske skulle ringa Senada o se ifall hon har tråkigt... Fast jag orkar nog inte.
Imån ska jag i alla fall träffa Bina o Linn. Det slutar säkert med någon skräckis från games mania, det är vår tradition ^^.

Scarborough Fair - Simon & Garfunkel. Vacker och mystisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback