Torsdag

Sitter här i min rosarutiga pyjamas (jag vet att klockan inte är mycket men jag frös), rosa strumpor med änglar på som har glittriga glorior på huvudet och över det rosa duntofflor med lite diskret guldglitter. Jag känner mig minst sagt som en Rosa Sockervadd med extra Glitter. Det är mysigt.

Sov hos Tillan i natt. Älskar att sova borta mitt i veckan, då känns det lite mer som helgstämning, me like. Vi bokade vår resa! Finally.
Vi har velat så länge om vilket hotell vi skulle välja och till slut valde vi Blue Star Dionysos. Vi fyllde i och Matilda skulle precis trycka på "Bekräfta Bokningen" då skriker jag "Neeeej!". Hon ger mig en förtvivlad blick. Fem minuter senare hade vi bokat Hotel Cactus och är båda jätte nöjda.
Så, halva dagen har vi skrivit packlista och letat Rhodos information på skolans datorer.

Vi var även filosofiska på filosofin; är tummen ett finger? Pontus har svaret och det är smartare än mitt. Vill ni veta? Nej, ni ska få ligga sömnlösa i natt och tänka på det. Fast... det kanske bara är jag som ligger sömnlös över så oväsentliga "problem"?

Om en timme tänkte jag göra lite popcorn i min älskade popcornmaskin och kolla på du är vad du äter :) Därefter kommer jag ha dåligt samvete och lägga mig på mitt golv och göra sittups tills jag storknar. Men jag är van, så är det varje vecka :)

Men nu ska jag sjunga :) Och muttra över vänner som är "poff" borta så fort en kille dyker upp *tittar menande uppåt* :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback