Torsdag | I'm a complete waste of your time :)

Haha, får inte många kommentarer här, men de jag får är så söta. Ewe :p

Det var kul att fika med Senada igår. Alltid massa strunt att prata om. Träffade dock inte Sabina (grattis i efterskott!) på kvällen utan träffade henne idag istället. Vi skulle ses kvart i ett på stan, nån minut över halv gick jag hemifrån. Mina ben har nog aldrig gått så snabbt, jag hann ner i tid! :)
Kul att träffa henne som det alltid är =) Och vem hade anat att hon var så bra att shoppa med. Efter två timmar hade vi gjort åt alldeles för mycket pengar. Men var båda ganska nöjda ändå ^^.

Vid halv 7 kommer Tillan och hämtar mig, så ska vi åka och fira Senada (grattis!) så måste nog slå in hennes paket strax.

*sjunger och dansar* Är på braa humör idag. Alltid kul haha.

Kaiser Chiefs - What Did I Ever Give You?
(De har lite skumma texter. Men de är kul. Jag menar;

and now you tell me you've gone south for the winter
and i can count my friends upon my fingers
my hands are cold and i cannot feel ma fingers
and i can tell by your tan your pretty healthy


musiken är bra framför allt :))

Kommentarer
Postat av: Ewe

Bra att du är på bra humör darlo :)

2007-02-15 @ 19:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback