Tisdag

Blev lite dubbelposting där ja, när bloggen krånglar så.
Lite problem med efter-studenten-planerna bara Ingrid <3.

På bättre humör idag. Mycket tapetserande av modellhuset i skolan. En svenska lektion med, där vi inte gjorde mycket. Eller så, vi skrev en dikt, som vi själva tycke var underbart rolig! Sen skjutsade Fidde hem mig, och ALDRIG att jag åker med honom igen. Galning.

Hämtade Olivia vid kvart i fyra. Som tur var var de ute på dagiset, och åkte pulka, så jag slapp den tidskrävande processen att klä på henne. Skönt. Vi gick hem och hon visade att hon har lärt sig att spela blinka lilla stjärna och björnen sover, på sitt lilla färgglada piano. Så söt. sen blev det dags att leka Peter Pan igen. Hon gillar de. Hon var Tingeling såklart. Med glittriga vingar och ballerina kjol och svärd. Jag var pirat, vad annars, med ett illrosa barnparaply som vapen och min basker på huvudet för: "pirater har ju svatta hattar, så vi kan låtsas att de är en pirathatt".
Lite kurragömma hann vi med också, men de är inte roligt, för hon skrämmer mig så. Hon hittar mig så snabbt när jag har gömt mig, sen smyger hon sig fram och skriker någon variant av "BÖÖH!" så jag blir livrädd och får tinnitus.

Nog babblat om det.
http://www.fritidsresor.se/Booking/book.aspx?id=20166&hotel=487&name=Blue%20Star%20Dionysos HJÄLP Manda&Tillan att välja hotell? ^^.

Nu ska jag slå rekord på Zoo Keeper, muaha :s.

Seriöst. Jag borde skaffa ett liv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback