Onsdag | Your smile would make me sneeze

Elin, kommer du ihåg när jag sa att han sjöng så, du trodde mej inte =o 

Hade simning på gympan idag, det innebar att Tillan och jag väntade in Hans vid bassängerna. Iklädda massa kläder. När han kom sa han att det inte var så kallt, men Tillan sa att vi ville bada klädsim. Sen såg vi nog helt skyldiga ut, och sen fick vi gå ut på en "rask promenad"

Tillan och Manda skulle gå en rask promenad
de kom tillbaks med fickorna fulla av choklad

Ett av alla våra fina, rim, nödrim? Vi har visst skaffat oss en klassiker med! Den hänger i Linns skåp sen.. massor av tid tillbaka.

Ack och ve tiden är en falaffel
manda o tillan äter soppa med en gaffel

Köp vår diktsamling när den kommer :D

Iaf, vi hade faktiskt lite choklad i fickorna efter "gympalektionen". Vi gick till eko. Därefter hoppade vi över bäckar i Apladalen, och Tillan tyckte jag skrek lite för högt. Vi gjorde mystiska spökspår i snön med.

Nu i eftermiddag har vi skrivit klart filosofiarbetet "Är Sartres syn på den fria viljan orealistisk?". Vi tänkte ett tag på att lägga i en sån här lapp i filosofi-Anders skåp istället (men det gör vi nog inte)

lapp
Fri vilja!

hämnd
Senada och jag. Hämnd för den hemska nyårsbilden du lade upp i din blogg!

Livia
Eftersom jag aldrig lagt upp ett kort på lilla Olivia så får det bli det här. Vill inte lägga upp ett riktigt bara så där, som kan hamna vart som helst O_o

Tillan & jag, Halmstad
Sommar. Tillan och jag i Halmstad innan Winnerbäck konserten.


tilda säger:
ko

tilda säger:
muuuu

amanda säger:
apa

amanda säger:
ihaaa

tilda säger:
gris

amanda säger:
nöff?

tilda säger:
iiiioh

tilda säger:
ah jus de ja

tilda säger:
de e åsnor
tilda säger:

din emu


Placebo - The Crawl


Kommentarer
Postat av: senada

men ush manda! jag ser ut som en kille som klätt ut sig till en tjej... transvestit..?
ush! ta bort nuu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback