Onsdag | No love when it comes to today

"A-Amanda! Sen när lyssnar du på guden av alla musikgudar Morrissey och the Smiths? Det här förhållandet fungerar inte om vi ska ha såna hemligheter för varandra. :)  ...   "

Jadu Linn haha. Jag har nog en och annan låt med Morrissey, jag är ledsen att jag hållit det hemligt för dig xD.


Ska snart ner på stan och fika med Senada. Trevligt de :) Sedan ska jag träffa Sabina framåt kvällen. Alltid lika roligt!
Måste slå in Senadas presenter inom i morgon med ;) Tillan och jag har överträffat oss själva med din födelsedags dikt. Hoppas du gillar den!

Klippte mig i går, och för en gångs skull var jag nöjd. Bra frisör. Vet inte om jag ska locka mitt hår igen i vår eller om det ska få vara som det är.. det blir nog att locka det ändå, även om jag gillar det nu när lockarna börjar försvinna och det är mer vågit *tänker*

Mitt favorithalvsband är borta :o Hoppas jag inte har damsugit upp det bara.. brukar göra det med diverse föremål däribland just halsband, strumpor, halvviktiga lappar och så vidare.

The Killers  -  Glamorous Indie Rock & Roll (alltid bäst , spec vid ca: 1.42 (min) ^^)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha gud du suger fram som en tornado med din dammsugare du ^^

2007-02-14 @ 14:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback