Lördag

Mjaha vad har hänt sen sist... inte jätte mycket :p Tillan och jag gick en stuund på stan och prövade skor igår igen. Sedan provade vi lite kläder också. Efter det åkte vi hem med mamma, vi stannade till vid nya huset och kollade in. Väggarna i både mitt & johans och mamma & pappas badrum är kaklade. Fint.  

Under eftermiddagen sedan inledde vi vår första kurs i grekiska. Vi måste ju imponera på Rhodosborna. Det var svårt, men vi hittade en så bra sida där man kunde lyssna hur orden utalas. Så vi satt har och rabblade grekiska ord efter gubben som sa dem. Nu kan vi bara utala dem med hans tonafall^^.

Idag  var jag med Therese och hennes mysiga familj på gkås. Köpte lite av varje men mest små saker. Hittade inga kläder där som vanligt :p Menmen, kul att åka dit ändå! Var där senast sommaren 05 tror jag, med Ewelina.

Kollade på melodifestivalen nu ikväll. Linn och hennes föräldrar var här. The Ark var ju helt klart bäst. Eller, rättare sagt, de enda som var bra.

Tillan försöker rimma: Blicka framåt och kamma bakåt
*skrattar*

Ne nu borde jag fortsätta öva på grekiska *tonlöst uttal*


Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha gillade du inte Jimmy? Amandaaa (8)

2007-02-11 @ 00:08:21
Postat av: Amanda

Tyst med dej *hotar med den gamla lila moroten*

2007-02-11 @ 00:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback