Tisdag

Så Ewe, nu kan du sluta slå mej. Litterärt? Och nej jag kan helt enkelt inte argumentera, jag ger upp för snabbt, du kan inte lära mej lilla vän :) haha.

Igår passade jag Lova. Vi pusslade och trädde pärlhalsband <3. Sen kom Olivia och lekte med 'oss' en liten stund och när hon gick hem lekte Lova och jag med barbies ^^. Jag fick vara bebisen och mamman, de hade inte lika fina kläder som Lovas :( ^^.

Idag passade jag bara Olivia. Vi bakade choklaspankas-tårta. Jag tog en bild men ska nog inte lägga upp den här för den såg inte alltför aptitlig ut. Den var dock god =). När Magda kom hem visade hon bilder på deras hus Köpenhamn. Jätte fint hus i jätte mysigt område! Helt otroligt att ett sådant ställe kan ligga 10 min med cykel från tivoli tror jag det var. Såg ut som det låg i en liten by på landet snarare.

Har i alla fall just bestämt mig för att alla pengar jag tjänar på barnvaktning framöver ska jag ge till Rädda barnen. *sparar i burk*

Jag kan inte bestämma mig för om jag ska rösta på Miljöpartiet eller Socialdemokraterna. Kommer säkert bestämma mig när jag står i vallokalen =/. Kul debatt i skolan idag i alla fall. Jag vet ju vilken sida jag tror vinner på skolan =)

Ledig imån :) Eller har egentligen en gympalektion men den dissar vi som är kvar i skolan. När resten av klassen åker till Stockolm *missnöjd*.

Här kommer lite nya bilder för nu orkar jag inte skriva mer. Och du kan inte göra nått åt det Ewelina :)

Tillan i skolan
Tillan
1 av 10 närbilder lyckades! Wooh.
penna
Gissa vad jag tycker om gympa?
gympa
Min vägg, min stolthet ^^.
Vägg
Världens sötaste hund <3 Min Casper.
sötast
Det var en fin morgon. Om jag var en bättre fotograf så skulle det synas på kortet :p
Fint morgon
Ensam klyftpotatis i motljus ju! : T&M
Potatis i motljus!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback