Söndag - val

Tillan och jag var i Göteborg i fredags. Jätte mysigt. Shoppade inte så mycket som hade behövts bara en tröja och en vinterjacka som jag älskar :). Men vi hade kul. Och fick sällskap av två översociala göteborgare utanför centralen vilket var underhållande. För övrigt fans det hur många heta som helst i Göteborg. Massor med David D.. -frisyr och de spelade säkert gitarr också <3.

I går var vi på stan en stund och kollade på Pink Moon. Mycket bra.
Sedan satt jag vid msn en stund och Ewe ägnade ungefär 20 minuter åt att skälla ut mej för att jag har så dåligt minne, sen upptäckte hon att hon visst hade glömt att jag var i Göteborg i fredags *garvar*. Söta.

På kvällen åkte Senada och jag till Tillan. Jag körde ut, pappa satt jämte såklart. Gick ganska bra. Men vad skulle de annars gjort när man spelar den nyinköpta Panic! skivan =) (Tänk att den fanns på Åhléns, jag som velat ha den i över ett halvår typ :I ) Hos Tillan ägnade vi en lång stund åt att laga en kina-gryta. Det blev gott och väldigt såsigt. Kräftorna satt och kollade på. Efteråt spelade vi TP med underhållningsfrågor och kollade på Parlamentets valspecial. "Kan jag få det platta racket?" ägde hela programmet ^^. Sen dansade vi lite, och vid elva kom Fredrick, och 30 minuter senare åkte Senada och jag hem. Det var en kul kväll (:

Idag är det rösta som gäller. Alla ni som kan rösta, göör det. Allra helst på rött =). Måste ringa mormor och morfar o få dem att gå till vallokalen.. Får väl sitta vaken länge i kväll för att få se vem som vinner, men tyvärr tror jag resultatet blir en besvikelse.

Nej, nu vill jag att Ewe ska komma. Sömntuta!

Bye.

Morgon från tåg
Bild från tåget till Göteborg.
Höstäpple
Höstäpple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback