Måndag

Sitter här och sjunger för fullt till "Don't Stop Me Now" 'nya' Mcfly låten. 

I'm burnin' through the sky yeah
Two hundred degrees
That's why they call me Mister Fahrenheit
I'm trav'ling at the speed of light
I gonna make a supersonic man out of you

Mycket bättre än Queen originalet.
Senada kom och hämtade mej i morse, men hon var sen för hon tyckte de var svårt att köra i dimma <3 =P jag hann fotografera lite medan jag väntade. Bilder på spindelnät och dimma hah.. Figgyloppet gick bra. Tyvärr tappade Tillan och jag bort Sanja och Therese i början, men vi kom i alla fall i 'mål' på 1h och 7 min eller något.

Resten av dagen var slapp. Svenska ägnade vi åt projektarbetet. Dvs 5 minuter inne hos fritidsledaren. Sedan gick vi till bilden liiiite i för väg och satt och målade. Mysigt. Fick sluta 30 min tidigade från bilden då.
Sen kom jag på att jag inte hade nån cykel med mej eftersom Senada hämtade mej, så då var jag tvungen att gåå upp till Olivias dagis och sedan gå med henne därifrån hem. Konstigt nog gnällde hon inte över det, bara över att hon inte fick välja väg. Men kände inte för att gå längre än nödvändigt. Gud va arg hon blev. Skum, skrek och kramade mej samtidigt. Hm. Sen blev hon glad igen som alltid ^^.

Läste ut boken i går och började med Jenny av Jonas Gardell som jag fick av släkten i Lindstad när jag fyllde år. De andra två var bra och det verkar även denna vara.

Fy sjutton, Tillan och jag tänker så lika och det är pinsamt. Vi hade klassbyxorna idag. Fast de hade nästan alla. Men vi hade även ljusrosa tröja. Jag mina converse och hon svartita skor så de var nästan lika, dessutom hade vi vår Bik-bok väska. Känndes som om folk kollade en extra gång för att de trodde de såg dubbelt!

Ewes dator är sönder. Hur ska vi överleva :| Det får inte vara dyrt att laga. Ring Lasse Ewe, han kan kanske laga?

Idol nu, sen Desperate Houswifes me de spelar jag in till min sovmorgon imån som varar till 12.09. Härligt.

xxxx

Star Girl - Mcfly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback