Lördag & 18

Så.. veckan gick ganska snabbt ändå. Igår kollade jag på film på 2 av 3 lektioner.
Tillan var med mig hem igår. Kollade på OC, och det oehört intelektuella progranet extreme makeover.
Sen gjorde vi iordning oss, länge, och sedan åkte vi ner på stan. Tog ut pengar och gick till kina-restauranten. Therese och Senada kom strax efter oss, och så beställde vi. Blev kvar där väldigt länge, hade såkul! Men glömde min kamera hemma! Haha Senada <3 Jonas?.

Idag vaknade jag av familjens vackra sång :P Fick en bok av Johan som jag inte ens sagt att jag ville ha men som jag ville ha. Han är så synsk:S Fick en bra nessesär också, och strumpor ^^. Mer blev de inte pga att jag fick kameran och de betalar körkortet.

Nu ska jag damsuga. Det borde man väl slippa när man fyller år?!

Jag & Tillan innan vi gick ut och blev ruffsiga i håret.
J&T

Jag&Tillan

HAHAHA fick just ett sms av mormor och morfar <3. Undra vem som har hjälpt dem med de, eller har de äntligen lärt sig själva? "Idag myndig. Vi gratulerar mormor och morfar" awh.

Undra hur det går för Ewe och Emelie. Jag vill också träffa =) hoppas ni hälsar!


Kommentarer
Postat av: zeromechanism

Du är söt :]
piltre


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback