Torsdag

På Ewes blogg: Att Manda kommer hit är det bästa som skulle kunna hända mig just nu, behöver verkligen det nu känns det som. Vi har inte träffats på så länge, och det finns ingen bättre vän i hela världen än hon. Är inte så 100% säker på om jag vill ha den där festen längre... har inte känt mig så übersocial på sistone precis. :/ Vi får se. Huvudsaken är att Manda kommer hit. <3

awhar-sig. Smickrande att läsa sånt om sig själv =) Jag ser med fram emot höstlovsveckan hos Ewe, sjukt att de ska behöva gå ett halvår mellan vi träffas! Och du hade pengar till shopping med wiie, jag behöver en tröja! Vill ha måndag NU.

Ring-en-sign. när du kommer till msn Eweliina.
 
Vi såg en förvirrande film på filosofin. Fight Club. Avskyr slagsmålsscener men den var ändå riktigt bra. Väldigt coolt gjord med muisken och filmtekniken och grejer.

Ska läsa 1984 nu. Vi ska läsa en sience (?!) fiction eller fantasybok på litaraturvetenskapen. Gillar att läsa men just den sortens böcker har jag svårt för. Förutom H.p ^^.

cya :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisgodis.se/?r=24993

Här kan du samla gratis godis jätte lätt.Du får två godisar redan när du blir medlem och det är verkligen gratis! :D

2006-10-26 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback