Söndag

Helgen, spec idag, har slappats bort. Var i Växjö med Senada igår och försökte hitta lite kläder. Sen kollade vi på Tjenare Kungen hemma hos henne på kvällen, och hon gillade med filmen! Min favoritfilm som Ewe visade =p Underbara repliker i den och härlig musik och hela den är helt åh. Förutom de typiskt svenska scenerna kanske?

Har försökt knyta samman lite trådar inför konserten. Det var väl proffsigt sagt!? Det gick i alla fall så där med mitt knytande O_o

Det är väl konstigt att både Emilia och Jossan reagerar negativt över hur de ser ut på den söta bilden längre ner?

Försöker intallera nått paint shop program.. det är inte lätt :)

Skärgårdsdoktorn i kväll wiee ^^. Sen ska jag ringa Ewe såklart. Kom hem från Senada sent igår så kunde inte ringa då.

Bild i morgon morgon, det ser man alltid fram emot.

Slut med tråkigt babbel.

Ska ringa kusinerna imån tror jag, om låtar.

lateer.

Dixie Chicks - Easy Silence


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback