Söndag kväll

Pratade nyss med Ewelina och det bestämdes att jag ska komma till henne på höstlovet. Sedan kom vi (erhm jag!) på den brilljanta idén att vi ska bjuda hem folk till henne och fira hennes födelsedag i förskott. Miranda är bokad. Jossi kunde också komma wie, det va längesen jag träffade henne. Över ett år sen. Och sist men inte minst så ska Emeliisco joina oss. Annie är tjatad på så vi hoppas på henne med. Ladan ska tillfrågas och Tillan. Elin och Malin kan nog inte, pga Egyptenresa och Landskronavistelse.

Miranda och jag är utsedda till tårtbakare. En del av oss sover över så det kommer bli lite trångt men kul:D Ska bli kul att träffa Miranda och Ladan som jag aldrig träffat.

4 veckor kvar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback