Onsdag

Wie, jag gjorde körkortsteorin idag och klarade det! =D Bara Tillan, mamma, pappa och Ewe som visste att jag skulle göra provet. Bäst att hålla tyst om sånt ju. Tillan klarade det också och vi fick exakt lika många poäng, inte förvånande när man är vi ^^. Men det var så svårt, jag fick massa frågor om däck =/ Men det är härligt att en del är avklarad. Bara två kvar. De två svåraste visseligen men men.

Naturkunskapsprovet var svårt och jag fattade ingenting, men det var jag inte ensam om direkt =p vi är ju ändå en samhällsklass.

Visning på huset i mån igen. Segt. Städa och inte få komma hem. Men vi börjar arbeta med marken på vår tomt nästa vecka, så äntligen händer något!

Nu ska jag fira teorin med att inte plugga. Kanske skulle be Casper äta upp boken? (Casper är en hund för som inte vet. Jag har ingen pappersätande kompis. Vad jag vet. Det försvinner visseligen pappar kanska ofta när jag är med Tillan :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback