Måndag

Jag sjunger i med Mcflys nya så att det hörs över hela Mossle som vanligt. Förlåt kära grannar men jag gillar musiken.
Hade en trevlig Lördag hos Tillan. Vi var riktigt trött efter den dagen. Cykla i ös regn så att det droppar från en och mascaran rinner all världens väg. Läsa körkortsteori och få en skrattatack som nästan tar livet av en (man kan nog dö av skratt ändå..) och slutligen se på sorgliga "a walk to remeber".

Hade information i skolan i dag om "fortsatta studier". Känns såå avlägset. Jag vill inte börja plugga än. Jag måste ju hitta något jag vill bli först. Vill, vill, vill, bli psykolog men den utbildningen lär jag aldrig komma in på.  Dessutom måste man ha praktiserat eller så ett år innan. Fattar inte hur det ska gå till, men det löser sig.

Fick skolfotona idag. De har censurerat texten på vår plansch! Så elakt. Det stog inte ens något kränkande på! Humf. Ska i alla fall köpa kortet. Minne av stora klassen spsa3. som jag gillar mycket.


I mån flyttar Emelie till Stockholm och hon är inte nervös så jag får väl vara det åt henne.


Har pluggat massa naturkunskap tills nyligen. Nu övergår jag till körkortsteori, för jag vill ha körkort. Nu.
(fick mvg på teaterrecensionen jag skrev om teater(filmen) jag inte fattade vad den handlade om haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback