Tisdag

Nu ska jag posta lite bilder. Först tre från konserten i fredags och sen en hel del från Sthlm.
Måste bara skriva att konserten gick så mycket bättre än vi trott. Vi hade väntat oss 10-15 personer istället kom 95 st under kvällen :D Sen var det lite till folk med de som var med i banden, våra två (:)) vakter och vi själva. Gladas blev jag i alla fall när det kom lite folk från klassen, det betydde mycket =)
http://www.youtube.com/watch?v=rfpK3H5e0S4&mode=related&search=

switch

folk
Underbara suportrar:)

random


STOCKHOLM

sudd
Möte vi ankomst av Miranda, Ewe (jag) och Puff/Emelie

MJ o jag
Michael Jackson och jag på bussen.

moi
Only me på bussen

jossikör
Jossi kör med sitt ett dagar 'gamla' körkort. Kör och kör, men ni fattar.

mums
Miranda och jag uppskattar en tidig JUL

pizzatime
Pizzatime. Puff, jag, Jossi, Ladan (lite skymd) och Miranda

naw
Ewo och Puff :p

gott
Jag, en halvdrogad Puff (av cider?!) och Miranda

haha
Haha, en glad Puff, en trött Miranda och en Ladan och en Jossi som är inne i filmen.

muhah
Konstverk á la Emeliisco och Mandiisco

jagpuff
och här är vi.

buh?
Fundersam någon.

kllt
Kallt ute mitt i natten i bara pyamas. Okej, och halsduk.


litesnö
Morgonen därpå: lite snö

mktsnö
På eftermiddagen: Mycket snö


viisnö
God Jul?


Kommentarer
Postat av: Ewe

HAHAHAH Michael Jackson

2006-11-14 @ 23:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback