Onsdag

Wooh, jag tog körkort idag! Jag klarade uppkörningen alltså. Det gick som på räls haha. Känns så skönt. Var ute i kväll och körde med Johan till mormor och morfar, mina kusiner och pizzerian ^^. Han sa att det kändes som att titta på idol. I början är man nervös när ens "favorit" ska sjunga, för man vet inte hur det ska gå, men efter några program så är man det inte längre för då vet man att det går bra. Haha, det tar jag som en komplimang.

Ska till Jönköping med Tillan i mån, hoppas på att hitta kläder, men räknar inte med det :p

Tack allihop för alla grattis :p ni är så söta, och Ewe du är telepatisk! <3
Grattis till Elin coh Sabin som också tog körkort idag! Delad glädje är verkligen bättre.
Och Tillan, vi är läskiga!

Kommentarer
Postat av: emeliie

GRRRRRRRRRRRRRRRR :P sluta retas haha grattis

2006-11-29 @ 21:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback