Måndag

Först och främst:

GRATTIS till Ewelina som fyllde 17 igår
&
GRATTIS till Tillan som tog körkort i onsdags

Så nu ska jag vara ego.
Svenska-nationella-redovisningen avklarades idag, och det gick ganska bra.. slutade iaf vara nervös när jag bröjade prata och kunde till och med andas! Fast vi var en mini grupp, skönt 5 lyssnare, och så satt vi ner i ring med bord haha.

Bara psykologin och filosofin som är kvar eg (naturkunskapsprov med ev).. och filosofin ska jag nog göra muntligt med Tillan så..

Snart jullov. Så härligt.
Men nu blev jag deprimerad för Everybody hurt började just spelas i wmp, måste byta.. till The Killers nya album kanske, måste lyssna in mej på det för det är inte alls lika bra som deras första. Tråkigt, men det första var väl svårslaget.

ÅKer till Köpenhamn på onsdag med kulturhistorian, det blir nog trevligt de..=) Tillan planerar att köpa massa bailys.

Jag vill åka till New York, har en sakna-ny-preiod i kväll. Åhh, gå där, på de breda gatorna med massa folk, och bli helt snurrig av att kolla upp på de höga husen. Och den speciella lukten (INTE avgaser, nått annat, NY-lukt) och alla konstiga människor som gömmer sig här och där, och alla taxibilar och allt, luften. Åhåååh. :|

Aja, ska iaf till Kopenhagen som sagt, bättre än inget? :/

Studentresan kan kanske bli malmö-dublin dublin-barcelona barcelona-malmö. Är man vi så är man velig, då blir det extra dyrt när man inte kan betsämma sig och måste åka till flera ställen. Men det blir nog bra. =)

Go' kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA "bailys." HAHAH va sööött! :P baileys

2006-11-21 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback