Måndag

Jag bokstavligen studsar av glädje, The Kooks kommer till KB och Linn och jag SKA dit för transport löser sig alltid. Åh så underbart. Vilken tur att jag inte hade något liv idag, så att jag kollade runt på ticnet. Åh.

För övrigt har det varit fullt upp idag. Tillan och jag dekorerade lite i en monter med bilder och en filt från Colombia. Sen var det svensk-nationellt prov. Sen var Tillan och jag på Finnvedstidingen och frågades lite om konserten (som är halv 8 på fredag kväll i ugglan allihop!). Sedan frågade vi på Hemköp om de kunde sponsra oss lite med saker vi kan sälja i caféterian lite billigare, och det kunde dem. Likaså Eko. Snälla. Alla är så snälla fastän Tillan och jag är förskräckligt omständiga.

STOCKHOLM
Det var jättemysigt att mötas på stationen av Ewe, Emelie och Miranda. Pratade med Ewe på bussen och det lät som det var fler än henne men det förnekade hon så jag antog bara att hon var lite schitzo, med det var tre av dem :p

På tisdagen skulle Ew och jag träffa Emelie på donkan på östermalm vid 12, men när vi kom dit redo att inta vår frukost så var hon inte där. Den där Puffen alltså. Eller våra mobiler kanske. Som inte fattar när hon ringer för att säga att hon inte kunde komma. Vi åt i alla fall och gick sedan ut i det härliga (?) regnet igen och begav oss till Åhlens och sen gallerian. Kul, vid plattan såg vi ett HP Irl, vi anade att de var dem och fick det senare bekräftat. De såg läskiga ut.

Efter ett tag åkte vi hem och Ewe sov (gr) tills vi skulle till Vallentuna centrum och möta folket. Vi kom i alla fall dit efter ett tag och träffade först Emelie tror jag, sen Jossi, sen Ladan sen kom Miranda lite för sent. Vi hyrde några riktiga b-filmer köpte mat och begav oss hem till Ewe. Hon och jag fick åka i Jossis bil. Jag för att jag är 88:a som hon och Ewe för att vi behövde en vägvisare ^^.

Hemma hos Ewe hade vi kul, folket var flummiga. Men Jossi och Ladan var tvugna att åka hem ganska snart =(. När de hade dumpat oss kollade vi på skräckisen som de hade envisats med att hyra. Den var läskig i början men efter ett tag blev den för overklig för att vara läskig :p

Sen var vi ute och sprang runt lite i mörkret iklädda pyjamas. Vet inte varför, men vi var väl varma eller något. Mina pyjamasvyxor blev blöta av gräset. Sen kollade vi på ännu en film, haha det var den roligaste för den var så dålig. Nån amerikans ungdomsfilm som var så överspelad och fånig men väldigt underhållande. Det var kul också när Puff nös så högt att Miranda satt i halsen och höll på att kvävas :)

Sen dumpade jag de tre galningarna och smög i för att sova i Ewes rum, vilket de inte uppskappade och skrämde mej när jag typ hade somnat, genom att dyka ner på min madrass med Emelies aniskte bakom en halloweenmask. Men jag blev inte rädd :) Var ganska förberedd på det.

Dagen därpå börjades med ciderfrukost. Det var.. gott. Sen underhöll vi oss med Filippa-klipp. Vi skulle på bio på kvällen Ewe, Puff och jag (Miranda åkte hem) Men det var ju snöstorm och hela Stockholm slutade funkgera, Vi gav upp efter en station på det hackiga tråget och Ewe och jag började på tillbaka hem till henne och Emelie åkte in till stan. Vägen hem var så lång, och vi frös så vi trodde vi skulle gå sönder. Fy sjutton. Det kändes som The day after tomorrow. :P Bussarna gick inte Danderyd så Emelie återvände till Ewe efter ett tag.

Dagen därpå åkte jag hem. Hittade från Ewe till bussarna på centralen själv :). Hoppas du är nöjt med den här sammanfattningen din slavdrivare :)
bilder kommer orka INTE nu :) Ska se på vänner snart ist.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Underbart långt inlägg, äntligen :D

2006-11-06 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback