Fredag (senare)

Måste bara posta lite Filippa-citat från Robins (svt) som Ewe har skrivit ner. Kolla på svt.se, hon är så rolig!
- Gråter du?
- Nej, tvärtom.
- Suger du upp vatten med ögonen?! 

Filippa: Ursäkta, är du en kändis?
Kille: Nej, det är jag inte.
Filippa: Varför? 

Monica: Hur länge har du varit känd?
Filippa: Sen det blev höst ungefär. 
Monica: Vad tycker du kännetecknar en bra artist?
Filippa: Att... man har glasögon. 

Filippa: Visste du om att I love you?
Robin: Nej, det visste jag faktiskt inte.
Filippa: Nej man kan ju inte veta allt. 

Robin: Vad fin du är, Filippa.
Filippa: Jag har plattångat håret! 

Filippa: Jag valde den för att den har något fint budskap som har något att säga med texten i. 
Robin: Vem är din idol?
Filippa: Jamesa Blunt. Och hon... Sjelen Höholm. 

Robin: Fredrik Reinfeldt var ju och pratade på din skola förra veckan. Hur var det?
Filippa: Tack bra. Vi slapp gympan. 

Robin: En sista fråga Filippa... om du fick vara statsminister från dag..
Filippa: Vilken dag i så fall? Jag kan ju inte alla dagar. Jag har ju klarinett på tisdagar och på torsdagar har jag bandy.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Men Manda lilla.. läs vad du har skrivit :P Det där makes no sense

2006-11-03 @ 23:51:07
Postat av: emm

men jag kan tänka mej HAHAHAAAHAHAHA

2006-11-04 @ 01:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback