Tisdag

5:e December redan. Jag måste börja tänka på vad jag ska ge folk i julklapp. Det är svårt i år! Men det löser sig alltid.

Tillan och jag började med vårat modellhus idag xD. Eller vi har ritat upp hur det ska se ut, och kollat ut hur stora alla möbler ska vara. Skalan måste stämma. Kul och lite jobigt. Vi fick sätta oss på diverse sätt för att komma på hur hög en fåtölj är, och jag fick sätta mej mitt på golvet i bildsalen med benen utsräcka för vi viste inte hur stora badkar är haha. Är i alla fall kul att vara igång.

Passade Olivia idag med. Det resulterade i ett flertal små filmer som är rätt så söta :p

På tal om julen (där uppe) här är tre stycken smågammla julbilder:

Jaglucia
Tärnan jag. Varför inte Lucia? O_o

Johan&josse
Haha, lillebror Johan och kusin Josefine. Så söta. *Nypa i kinderna*

Julkort
Jag & Johan. SMILE.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Så söta bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback