Söndag

Faster Barbro, jag hoppas du är hos Farfar nu.

Vi var i Gislaved i går och tog farväl av faster Barbro, sorgligt. Hon var jätte fin. Inte sig lik.. men det är den gamla Barbro jag ser framför mig ändå. Skönt.

Vi gjorde julgodis hos mina kusiner igår med. Pappa och min farbro Jonas var i sina essen, eller vad man säger. Helgalna.

Var och plockade massa skräp vid huset idag. Byggjobbarna slängder allt här och där och vi måste plocka upp. Jobbigt, men huset är fint. Dörrarna och fönstren kom upp i veckan. Men mitt rum ser litet ut! Kommer nog se lite större ut när inneväggarna kommer up. Hoppas jag!

Ville gå på julmarknaden i Appladalen idag men Tillan orkade inte komma hit :( Synd.. Får väl gå nått annat år, nästa år är vi nog inte hemma vid denna tiden, inte om allt går som vi vill i alla fall.

Vi (Tillan och jag, såklart) tog körkortskorten i fredags, hon blev så bra så och jag är ganska nöjd jag också som tur är ^^. Ska man visa det i halva livet så!

Nu ska jag fortsätta att göra ingenting.

Bye.

Cancer - My Chemical Romance. (Den blir bara vackrare och vackrare. OCH de ska ha konsert i Malmö. AAH, måste boka biljett innan de tar slut, som The Kooks gjorde och Damien Rice har gjort!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback