Dan' före dopparedan'

Allt är mysigt. Skolavslutningen igår var delvis fin. Efter den åkte Tillan, Linn, Zana & jag till Jönköpning. Tåget var det fel på så det blev buss i stället.
Väl framme på A6 tappade Tillan och jag bort de andra två direkt. Träffade dock Linn ett tag senare då vi misslyckades med att skrämma henne :)

Sen sprang jag på Sabina av alla människor. Läskigt, hade nämligen tänk smsa henne på hemvägen för att höra om hon var med samma tåg. Kul att träffa henne, var hos henne en stund i morse med, med lite julchoklad :) Kan hon behöva <3 :p.

Pappa och jag hade vår årliga julrunda på stan tidigare idag. Vi hade redan handlar klart, och då är det extra kul att gå på stan och se alla stressade männsikor. Det blev dock en liten gemesam julklapp till familjen också som jag nyss lackade ihop, med tejp på baksidan :)

Har slått in allt julgodis Tillan och jag gjorde förra helgen med, fint, och med celofan runt alltihop. Hoppas släkten blir glad.

Snart ska vi klä granen, äta litet julbord, läsa Petters & Lottas jul medan vi provsmakar julkolan. Först ska jag dock prata med Ewe som jag inte hört nått från på ett par dagar. Saknad.

GOD JUL allihop, hoppas ni har det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Ewe

Men awh din lilla julälskare ;) (L)

Postat av: emm

lackat?

2006-12-25 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback