Tisdag

Jaa.. då var denna långa dag snart slut. Ska bli skönt att sova! Körlektionen gick väl sådär, började öva på att backa runt gathörn. Svårt, jag hamnade på trottoaren heela tiden.
Anders: När du ser att det kommer en bil från den gatan dit du backar så måste du avbryta backnigen och köra tillbaks en bit för du skymmer sikten i korsningn.
Jag: Det kommer en bil där ska jag sluta?!
Ander: Nej det är en sopbil den står still.
*kadunck*
Anders: Fast nu måste du avbryta och köra tillbaks.
Jag: Varföör?
Anders: För att du körde upp på trottoaren
Jag: Jag orkar inte då måste jag ju börja om, det är så svåårt
Anders: hehehe

GRRRR. Backning borde vara förbjudet.

Skolan var okej. Tre lektioner. Först Staden&Framtiden, sen svenska där vi bara hade livskunskap och kollade på en kul film om alkohol (festmetoden) och sedan bidl *älska*. Mellan svenskan och bilden var det en lång rast då Tillan och jag satt på vår vanliga plats i soffan inne vid expiditionen. Och vi fick årets skrattatack. Vi satt där och åt Tillans mackor och kvävdes av skratt. Vissa lärare log, andra såg översenade ut och andra såg arga ut, :) vad de ska bli glada när vi tar studenten.

Passade Livia i 1,5 timma unjefär. Mysigt som vanligt.

Har frågat Ludde om hjälp med vårt projektarbete nu, och han sa att de troligen kan ställa upp =D

- Paddy | | Pink Moon säger:

mini live aid :D

Good News.

Byeee

But It's Better If You Do - Panic! At the Dico


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback