Söndag

Lite blogg-uppdatering så att Ewe slipper tjata!

Var hemma och städade hela dagen igår, tråkigt, jag skulle ju till Tillan men fick inte! Vi ska ha en hus-visning i dag så mamma var pedantisk igår. På kvällen var Johan och jag och grillades hos mormor och morfar, det var mysigt och GOTT :p.


Jag har typ sökt jobb åt Tillan och mej nu på svenska kyrkans gästhem i London. Hoppas hon inte blir arg, har inte frågat henne :|. Men jag sökte inte direkt, frågade mest om det var möjligt att jobba där =p eh.


Rensar i min musikmapp. Eller inte rensar jag går igenom alla 800 nya låtar i SOTERA-mappen ^^. Det kommer ta ett halv år! Men där finns mycket bra musik =).


Ska nog fortsätta med det nu. Skola i mån, och Tillan och jag måste gömma oss för Samuelsson, för vi är rädda för honom nu! OCH nu kom jag på att vi glömt att maila honom! TILLAN KOM TILL MSN!!


rip, Trisse <3

Don't Sop Me Now - McFly. Härligast för tillfället -sjunger-.
Undra hur Emeliisco har det i London btw..

Ewe borde vakna. Wie, nu loggade Hayley in. Kanske borde fråga henne hur man får jobb i London:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback