Onsdag

Som vanligt (på onsdagar) mötte jag Tillan på stationen kvart över nio och så gick vi till skolan. På gympan valde vi att gå stavgång, det var vi ensamma om att väja. Gick halvt om halvt vilse, blev jagad av en grävskopa (nej förlåt en grävmaskin) och hörde ett styckmord ske, och vi hade ingen livlig fantasi alls.

Lunch sen. Efter det psykologi där vi bara satt vid internet, slappt. Sen åkte Tillan iväg och jag hade en lektion kvar. Labb. Labbade med Karin. Farlig vätska, eld :) läskigt.

Varit med mamma och handlat mat till helgen. 18 år 18 år 18 år.

Ewe, jag håller med dej så mycket! Så långt borta och så sällan. Det är åt skogen. Men klarar man det i snart tre(!) år så ska det nog gå i fortsättningen med. Vill bo under din säng :). Saknar. Massor. Hela tiden. Du klarar även två år till bland bimbos och snobbar. Ytliga 08:or. Och där hade jag inte fördommar för det var en åskit baserad på vad jag fått reda på :p. <3 VART ÄR DU?!

Stackars Malin läser min låtlista nu. Måste dock uppdatera den med typ 50 nya låtar.

seeya.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback