Måndag

Först och främst, ni som läst Ewe blogg, citaten, jag är inte sån egentligen :) det är 'feluppfattning' så att säga :p

Så Tillan och jag har bytt till Bild & Form nu. Samuelsson blev ganska sur, eller mäkta sur om man ska  låta som Malin haha. Vi har även kommit på ett nytt projektarbete, ska höra lite med kusinerna om vi kan få deras hjälp!

Börjar få ont i halsen, usch. Imån är typ 70% (?) av klassen iväg på en 2 dagars klassresa. Inte vi såklaart eftersom vi inte läser geografi utan litteratur-kursen. Har körlektion i morgon med, KVART ÖVER SJU på morgonen, fast det kanske jag redan har klagat på?

Jag vill till Ewe nu! Saknar. Till London vill jag med, och New York. Jag vill mycket men gemensamt för allt är, här ifrån, bara lite, snälla?

Tillan och jag ska försöka ta oss till gbg och shoppa någon dag, får se när det blir.

Får inte glömma att hämta Livvy imån också!

Bye!

Fool's Garden - Lemon Tree. Vet inte hur den hamnade i min dator, men skön är den -dansar-.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback