Lördag

Så.. jaha. Josefine konfirmerades idag. Det tog inte så värst lång tid i kyrkan, och de spelade teater vilket alltid är kul =) Efteråt var vi hemma hos dem i flera timmar. Hennes kompis Lovisa var där också, hon var trevlig.

Kom hem vid fem tiden tror jag, sen dess har jag väl suttit här och slösat bort mitt liv med Sims. Nu är jag i alla fall social coh pratar med Ewe och Jossi på msn, och senare ska jag ta steget att RINGA Ewe med, wooh. Tss.
 
Imån ska vi ta det årliga kortet i gamla åminne, usch. Efteråt ska de tvinga mej och Johan att följa med och plocka svamp! Det är ju nästan så man längtar till måndag! Måste föresten ta reda på mer om förfesten och nollningen, det ska väl inte vara samtidigt som Tillan sa?! I så fall kan jag ju inte komma på förfesten, eftersom jag vägrar att nolla ettorna. Jäkla 'tradition'. Men det skulle förvåna mig om det var så =).

Två veckor kvar sen fyller jag 18! Wiie. Nu ringde jag Ewe.

O u t.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback